Blogia
kings235

(För Ps4) 2K19 Homo Evolution Full Hack Patch Language Engelska Detekterat Safe

https://firstgamehack.com/game-1441417054.html

 

synopsis =Skapa din egen lilla värld och driv med mänsklig evolution. Slå samman två personer och få en ny, modernare livsform, och befolkar planeten med olika varelser: från enkla djur till olika och oförutsägbara personligheter.
version info =- Felsökning
Publiceringsdatum =2018-11-17
varsel =Så först och främst är det här spelet bokstavligen märkt "tap tap idle clicker" så jag är förvånad över att det finns folk okunniga nog att klaga på att spelet är tråkigt eftersom "allt du gör är att knacka." För det andra är det ett SPEL , snälla sluta gnälla om dålig skildring av kvinnor (jag är en kvinna, jag är inte förolämpad). Varför blir ingen förolämpad för att du kan kläcka ett däggdjur från ett ägg eller att spelet skildrar människor som utvecklas från apor (nej det är inte så evolution verkligen fungerar). Det finns lika "stötande" titlar för män i spelet också, vem bryr sig om att det är ett spel. Jag tycker personligen att det är roligt, jag försöker alltid komma till nästa uppgradering och det bästa med det här spelet är att du inte tvingas använda riktiga pengar för att rimligt utvecklas. Jag gillar det faktum att jag kan få några ganska bra priser / belöningar genom att titta på en 15-30 sekunders annons, jag skulle hellre göra det än att spendera riktiga pengar (de måste tjäna pengar på något sätt människor). En sak jag inte gillar är en annons som startar när jag bara navigerar från en meny till en annan, förutsatt att den händer sällan och jag kan hoppa över den efter 5 sekunder eller så. Det största klagomålet jag har är att jag fick det här spelet på min reservtelefon medan min telefon fixades och det finns inget sätt att överföra mina framsteg så jag kan inte spela det på min vanliga telefon nu. Övergripande men det är en stor tome konsument och något coolt att spela när du har ett par minuter av nedtid
köp =VIP
enhet =Ipod Apple
genres =Arkad

(För Ps4) 2K19 Homo évolutions. (För Ps4) 2K19 Homo évolution du klimat.

 

 

(För Ps4) 2K19 Homo evolution 2. (För Ps4) 2K19 Homo. (För Ps4) 2K19 Homo evolution.

 

0 comentarios